Magnifying glass

mei 2018

april 2018

OVER MISTERGREEN

MisterGreen rust niet tot het gebruik van fossiele brandstoffen voor mobiliteit de wereld uit is! Om dit te bereiken zijn we in 2008 gestart met onze missie: de transitie naar duurzame mobiliteit versnellen, door complete en betrouwbare leasecontracten aan te bieden. Zo verlagen we samen de impact op mens en milieu. Maar er is ook een economisch voordeel. Elektrisch rijden is namelijk een stuk goedkoper dan op benzine of diesel.

Wat doen we?

We maken elektrisch leasen toegankelijk en transparant. Bij MisterGreen kun je binnen 5 minuten vanaf je smartphone een nieuwe elektrische leaseauto bestellen. Zo maken wij het afsluiten van een leasecontract een prettig en overzichtelijk proces waarbij je zelf de controle behoudt. Via de online chat en onze slimme support omgeving heb je zelfs ‘s avonds en in het weekend toegang de klantenservice. Als klant van MisterGreen kies je niet alleen voor een elektrische auto, je kiest ook voor een duurzame partner in elektrisch leasen.

Waarom doen we dit?

Het negatieve effect van rijden op fossiele brandstoffen is iedere dag merkbaar. Onze kinderen groeien op in een wereld die hen vervuild is gegeven. Dit is het resultaat van een groeiende wereldeconomie geleid door grote energieconcerns als Shell, Exxon Mobil en BP. Samen kunnen wij dit stoppen door massaal over te stappen op elektrische auto’s. De techniek om te rijden op zonlicht en windenergie is voorhanden, laten we er gebruik van maken!